SOL:D

hmmm....sitter ute i bredared och håller mamma sällskap...ska strax i väg till tämta för att hälsa på min söta kusin och hennes sambo:D åååå vad jag lätt ska sitta i era utemöbler och bara njuta!!! har vart duktig i dag, tvättat och vart ute på långpromenad...och inte ens halva dan har gått....hahahaa....försökte ringa min prins i dag...men nej inget svar där inte...så får kanske vänta tills i morgon...=( åååhhh vill att du ska komma hem...snacka om att jag har riktiga humörsvängningar nu....bara för att jag vet att det är 25dar kvar tills jag får ligga jämte dig igen!!! åååhhh kan det inte bara gå fort....saknar dig så!!! o det har bara gått en vecka...!!! dax för pankakor med mamma, sen ut i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0