ÅNGEST!!!!

jag har så fett ångest....bryter ihop snart...bara veta att man ska till jobbet gör att jag mår dåligt....RIKTIGT dåligt....veta att man ska sitta där och vara glad och trevlig mot alla kunder...som gärna få vara hur sura de vill.!!!! HATAR...kan inte somna på kvällarna...vilket blir ett resultat på hur trött som helst när jag väl måste gå upp....när jag väl somnar vaknar jag mitt i natten av någon sjuk mardröm som självklart har med jobbet att göra...så man får ännu mer ångest....tex.kommer och sätter sig på jobbet blir fastkjedjad vid stolen så man inte kan resa sig...någon annan sätter en awail på telefonen och ACW exiterar inte.. sedan står någon bakom en tills det är dax för rast..för den måste ju tas enl schema...!!! sen vaknar man...jag som vanligt vias burkar vara glad och possitiv...har verkligen förvandlats till en sur och negativ person det senaste halvåret pga detta jävla jobbet...!!! de värsta e ju att denna jävla surheten och negativiteten går ut på alla i min omgivning...vilket inte är meningen...ÄLSKAR DIG OLIVIU!!!!

på tal om annat...bilen fungerar lyser inga lampor längre=)))....men måste byta lite grejjer...inte okej....en dyr utgift igen för denna jävla bil..!! skit skit skit

Kommentarer
Postat av: Ramona

Din mardröm är ju vår verklighet gumman. Vi får helt enkelt stötta varandra och finnas där för varandra. Stå ut snart har du en välbehövlig semester. Jag finns alltid där för dig. KRAM

2009-08-06 @ 19:49:59
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0