söndag igen!!!

5dagar kvar....sen semester igen=)))) tjoooohooo....va ska man hitta på då??? va på bröllop i går =) O's kompis de va nice.....va jävligt trött i da när jag sovit drygt 6 timmar efter att vart uppe nästan 22H då jobbade jag också....känner mig inte riktigt på topp....sen fick ma n ju i sig endel som inte gör saken bättre....hehehehe.....nu väntar ja på att min pappa ska komma med min lilla älskling strike som fått vara med dem i helgen för att slippa va själv i går....hoppas han kommer snart så jag får nått att göra då min andra älskling kollar på fotboll....=((( FYYYYY FAN va tråkigt.....

HAHAHA...glömde bort mig i kyrkan i går....på vägen ut i den så sa jag.....FAN också.....det va riktigt PINSAMT...då halva hans släkt är VÄLDIGT religösa!!!! hahahaha....=S men men jag bjur på den!!! hihihi....svära är ju min specialite!! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0