SKIT!!!

jaha...man slapp fan inte undan...nu har jag legat hela helgen....magsjuk...skulle jobbat i dag pallade två timmar kroppen va inte riktigt med mig....så kan lika väl va hemma i morgon me....mtp att jag inte ätit så speciellt mkt....va gott o komma hem i dag pappa va ledig...så jag hade nån som gjorde det jag behövde :D hehehe....ne men d va skönt att slippa va själv när det känns som man går under....fan det e jobbit psykiskt att va magsjuk..man tror man mår bra...men i själva verket e det inte helt okej... konstigt...men men säg nått som e normalt?? hehe nu e vi iaf på bättreingsväg bägge två och det är ju alltid possitivt...nu är det han rygg problem ist...:((((((( fy fan..jobbigt och se honom ha så jävla ont....:((((( PUSSS min sötnos!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0