......

nu va det ett litet tag sen märker jag...hihihi....midsommar släng dig i väggen....inget o fira om man frågar mig....bara massa runt 16 som super ner sig...och O och hans gäng....de var de och 16åringarna denna helg..hahaha...själv har man vart duktig och jobbat ist...o nu får man några dagars ledigt för besväret...hehehee...ska iofs jobba iaf..övertid är mer pengar.....hehehe....behövs...ska dra mig ner till vbg i kväll har fått med mig min mor och far som e lediga i morgon....pappa åker hem i morgon igen, ja o mamma stannar till tisdag....D tjoooo det ska bli varmt o soligt....behöver detta....hehehee... inte sett sol på två veckor...för när det väl vart fint ja då har man ju jobbat...ikväll har jag blivit medtvingad för att se elton john....inget jag vill men ställer upp för syster när hon ändå bjuder...sen åker vi...=D weeeeiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0