FAN...

Strike har verkligen problem...lr så e d jag ingen aning....han har snart rivit in till väggen...då han börjat protestera...vet inte varför...vi har ju ändå bott här snart i två mån...och han har börja nu???eeeee inte okej...men får ju kanske tapetsera om iaf...=) mohahahaa.....finns alltid fördelar i det negativa....i går va jag sur på allt...inte nog med att jag blev 22 och ett halvt 4månader för sent för att få högre lön...min semester har blivit fel....skulle haft 28-29, 33 och 34...har 28 iaf...men 29 ska ja tydligen jobba...33 och 34 var inte ens inlagt...åååååå blir så irriterad..så e d e jävla tjöt om vår statistik....men va gör det när vår grupp e BÄST!!!! vi e grymma!!! GRUPP2 säger jag bara...!!! dax att dra sig till jobbet.....ååå va jag inte vill!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0