Huvudvärk

dag10....e nått skumt med mitt huvud....värken vill inte släppa....hmmm knaprat ibumetin så nu e d slut...få se vad som finns i det berömda piller skåpet...=P hehee....finns säkert nått som passar....vakna tjugo i fem i morse av att någon plinga på dörren..mindre kul kunde inte somna om...gick ut med hunden tog en cigg...sen sängen ingen....efter många om o men...så somnade jag för att senare vakna igen av dörrklockan vid halv 11...o vipps där stod ett fyllo....va verkligen inte på humör..men han vägrade astt ge sig trodde han skulle få komma in o grejjer...ja ba i HELVETE heller...!!! när jag väl blitt av med puckot..som dessvärre också bor i vår trappuppgång...blev d att handla...fanns inget i frysen...=O ops...hihi... men ny e d fyllt igen....duktiga jag=) strax iväg till mitt "UNDERBARA" jobb.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0