ledig...

åååååh...va ska jag göra nu när jag e ledig..??? hmmm skit väder så man vill ju inte gå ut dir...ska till bredared sen å hämta lille strike o ta ut zacke...hoppas de inte gjort nåra dummheter i dag...=// strike har ju börjar protesst göra sönder saker..ingen aning om varför...men blir lika sur varje gång...han har ju t.ex. gjort ett hål i våra tapeter i köket...INTE OKEJ!!!! i går hade han vart på mammas blommor..hahahaaa....sen ska jag en sväng till jobbet och lämna min bil..då jag ska ha min underbara systerson en liten stund i dag och han pappa får ha min bil då varken jag eller min syster vill flytta bilstolen...sen åandra sidan helt meningslöst för typ en timma...så är la denna dan löst...men alla andra 4..?? kommer nog på nått...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0