PIZZ OFF!!!!!!

helvete vad förbannad jag är...inte nog med att man fick gå själv hem i går trots att du lovade att möta mig...men du "sov" ju.....o idag har d gjort mig ännu mer förbannad...då du åkte till din pappa utan mig fast du visste att jag vilje följa med!!!! för att jag inte råkade ha med min telefon när jag var ute och gick med hunden...(hade inga fickor) när du ringde och skulle fråga!!!! men men jag får väl äta sopor i dag då..när man va så jävla dum o inte passade på att handla tidigare i dag...o nu har man ju ingen bil...så inte direkt högt på listan att handla!!!!!AAAAHHHHHHHH!!!!!

Kommentarer
Postat av: kim

Aggro?! ;D haha! hade ni catfight sen ellör!?

2009-06-29 @ 07:48:56
URL: http://kimmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0