blir det bättre??

jaha då har man jobbat i dag (va riktigt på hugget för en gångs skull hahahaha)..ska jobba i morron me...får se hur det går... blir en lugn kväll med bara mig själv och popcornpåsen:D mums....saknar den goaste killen i vår grupp (helt tomt utan dig!!!).det va verkligen du som livade upp stämmningen i grupp2...GRUPP2 ÄGER!!! inte långt kvar...endast 19dar kvar, sen drar mitt hjärta till Thailand.. =( vad ska jag göra här utan dig en månad???? hoppass tiden går fort, är nog mest orolig över att det ska hända något..vet ju aldrig va de hittar på, (menar inte OTROHET!!!!) jag menar 8 killar....helt sjukt galet..!! kommer sakna dig OTROLIGT MKT!!!! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0