Why???

fy fan...va e d me mig...??? e på så jävla dåligt humör....varenda lite grej gör mig förbannad...är det meningen??? kan va för att jag vet att min arbetsvecka inte är slut i morron...utan jag ska jobba tom måndag...fy fan... jag ville bara at någon skulle skjuta mig på jobbet i dag!!!!! why??? varför gjorde ingen bara det...e så jävla less på det stället...tur man har många man tycker om där...annars hade jag aldrig pallat!!! tack ni som förgyller min dag!!! Erika du är  BÄST!!!!!! hade inte du funnits på jobbet hade jag slutat för länge sen!!! asså jag dör snart...jag faller snart ihop och börjar lipa och det är pga all skit osm e just nu...väldens goaste kille är inte kvar i vår grupp..:(((( tråkigt som fan..kommer sakna honom så OTROLIGT MKT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0