????

vad gör man när man sitter o har panik ångest??? har kommit på att jag inte kan ha det så här.....jobbar man 80% så ska d fan va 80% annars kan det kvitta.....nu har jag en helvetesvekca framför mig.....1st så jobbar man 9½ timma plus att man MÅSTE jobba minst 5timmar övertid...kul att man inte fick veta det i går så man kunde gjort dessa då....idag gick ju inte då jag "inte" visste...hehehe...i morgon gäller det inte så det blir 12timmar torsdag och fredag....jag DÖR...men min underbara chef löser torsdag åt mig...så jag börjar halv 11 fast samtidigt som ja börjar 8...hehee....han e bäst....sen jobbar man ju helgen + mån till ons närsta vecka....sen får man 1 dag ledigt....HALLÅ????? hur fan tänker ni??? kollade men keat idag varför det var så mkt timmar på mitt schema...ja då har de jävla idioterna lagt in 13timmar för mkt!!! va gör ni???? tur att man undrar och frågar...annars hade ja suttit där o jobbat dessa timmar gratis.....kul!!! nae.....ska blir kul å se när denna lågkonjukturen vänder...å se hur många som blir kvar!!! kan npg va så att en viss person kan ta sina siffror och servicenivåer o köra upp dem nån stans....ingen kommer bry sig!!

Tur att man har sina underbara arbetskamrater......ni får mig att orka gå till jobbet....LOVE U!!!!

OLIVIU ÄLSKAR DIG!!! du får mig att orka ALLT!!!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Helt rätt, vem kommer att bry sig om siffror, servicenivår och övertid när allt väl vänder sen. Det ska bli ett stort nöje och se hur de tänkt klara ut situationen då :P

Du är bäst

2009-09-23 @ 19:30:35
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0