O så en till

vecka har gått....helt sjukt....o man bara jobbar....sitter upptrykt i soffan med en ben & jerry glass...måste götta sig lite ibland....nästa helg blire röj....förferra här hos oss...=) tjooo...har lånat ut hunden till min kära syster...=)) hon tycker ju så mkt om honom....precis kommit på att jag inte kommer se min kära sambo så spec mkt denna veckan...då jag jobbar 8-13....å han jobbar 13,35-22,05 KUL.....men men får försöka överleva...på ett sätt är det väl bra...då kanske man får sakna varandra lite...;) hihi....men men vi möts la i dörren å kan säga hej....ja lär väl inte somnat kvart över tio....men man ska aldrig säga aldrig....

back to ben & jerry....mmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0