fortfarande hemma....

fortfarande ont i huvvet...trött.. i går var vi på blåstjärna för årliga sprutan på min små älsklingar...ninjo som är kastrerad, är mkt i dominansbehov...vilket enligt vetrinären var normalt...okej tänkte jag...Strike inga problem bara mkt tillbaka dragen när det gäller nya människor...inte mig emot...=) är förvånadsvärt stolt över dem att det inte skällde på alla andra hundar som befann sig i väntrummet...sen fick jag besked att ninjo är lite rund...lr lite för mkt hull som hon sa....okej tänkte jag då passar ju tjockis in jätte bra som vi alltid kallat honom...nej han är inte tjock egentligen...bara lite för mkt hull då!! tillskillnad från Strike som bara är en tunn liten mes...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0