hälften...

så har man jobbat hela veckan inte "hunnit"(glömt) detta....=P hihi. gjort fem av tolv dagar....är helt slut....men vem bryr sig....ska jobba tom freda så äre bara....ska slänga i mig en FET pizza om en stund när FOTBOLLEN är slut....är visst til lhälften singel nu i två veckor...oliviu har tillhälften ett förhållande med vm...undra vilken hälft man har förhållandet med bara....=P hahahahaa.....får väl hoppas det är den bästa delen...hihihi...O tyckte att jag skulle skaffa mig nått så jag har nått att göra...(jag har å göra ändå!!!!)

O- ska inte du kolla?
J-  på vad??
O- på vm!!!
J-  ne varför ska jag göra det?
O- men det är ju VM!!!!
J-  jag kommer inte kolla, sverige är ju inte ens med....och orka va som du o kolla varenda match!!!

kan säga så mkt att det kommer BARA vara fotboll på våran tv i en HEL månad!!!!!!! nått tråkigare får man ju leta efter...fattar inte varför man måste se alla matcher dessutom....va e grejen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0