fredag...

såja....fredagen snart över...lr iaf för min del, är kalas trött, o behöver sova, först ska hundarna få sin kvällspromenad i ovädret, sen en varm dusch på det :) göttis, världens bästa barn har vart här idag o hälsat på, Noah var galen som vanligt, o lilla Leah, ja hon var ju här under tiden hon vanligtvis sover, hon fick givetvis låna vår säng ;) Noah blev överlycklig när han fick chansen att väcka Oliviu :P hehehe kl var ändå kvart över 11....kan väl poängtera att han vart hemma sen i tisdags o idag var han hemma endast för att han försov sig ;) hehehehe, nae så får man egentlige inte göra, men han kände efteråt att han inte var tillräckligt kry ändå, o nu börjar jag känna mig dålig=( börjar få ont i halsen, hoppas inget värre.....men skulle inte förvåna mig alls!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0