slarvat...

Nu har jag uppdaterat dåligt:( har haft lire mkt ..igår var det fullt upp med att försöka få iordning i det sista rummet, kan väl själv tycka att vi börjar få ett hem, utan rum med kartonger o skräp:) i dag var det jobbet som gällde, men blev lunch mitt i allt, så glömde säga hejdå till mina flickor!!!! Förlåt mig!!! O nästa gång jag kommer in på besök är jag inte ensam;) i morgon ska jag till andreea:) gud va längesedan det var vi sågs:( varje gång har någon varit sjuk!! Men nu så:) på fredag ska mammas hår färgas...sen ska jag snällt hålla mig hemma;) så O kan ta sig hem snabbt och enkelt! I morgon är det exakt 2v till bf...får se när bebis vill träffa oss, men enl mitt önskemål helst inte innan 31dec...men vi får se;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0