1vecka

i morgon har det gått en vecka (av 5), idag kom det där efterlängtade samtalet....kännde hur hela mitt humör sken upp när jag hörde hans röst (sjuk röst) men vem bryr sig....MIN ÄLSKLING!! för övrigt har jag groteskt ont i magen för tillfället....haft sedan igår....gör ont när jag sitter, står och ligger ner.....stress och ätit för dåligt tydligen....jag får helt enkelt skylla mig själv....men har aldrig varit en sån som är stor i maten...men äter gör jag....stressen just nu kan jag inte göra något åt....blir mkt att göra när man inte är två längre...skulle troligtvis bara gjort hälften av allt jag gör om min älskling varit hemma....men ska nog stå ut 4veckor till....=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0