gör om....

Nu äre mycket på gång....allt ska givetvis hända samtidigt.....är riktigt deppig och ångestfylld...är bara en sån där jävla skit period just nu....

börjar plugg nu den 24jan....dum som jag är vil jag inte ha tjänsteledigt..utan ska givetvis jobba 100% plus plugga 100%  först äre 5veckor engelska...å det är inte dåligt mkt jag ska hinna på dessa 5 veckor... försökte då ta ett snack med chefen på jobbet....för själv tycker jag att det är possitivt för företagets del att man inte tar tjänsteledigt...men tyckte iaf att man skulle kunna schemalägga mig dagtid så mkt som möjligt, för att jag då skulle kunna ta kvällarna till att plugga...men negativ som denna personen är...så gick det absolut inte!! Ibland undrar man va det är för företag man jobbar på....kom tom me förlag..men det gick inte heller för då är ju någon annan tvungen att täcka de andra tiderna....men HALLÅ??? är jag tjänste ledig...ska ni ha in en helt ny person som ska täcka ALLA mina tider...? har jag fel??

min underbara sambo åker till central amerika på onsdag....är borta i 5LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA veckor...=( *snyft* o jag kommer sakna honom så sjukt mkt... just nu gör han inte saken bättre...för han går mig verkligen på nerverna och gör mig sur av minsta lilla...
typ så här..
-äru sur lr?
-ne varför skulle jag vara det?
-men du ser och låter ju skit sur...
jaha där fick du mig sur....SLUTA o fråga om jag är sur!!!!!

Trött som ett jävla as är jag också för tillfället så har väl troligtvis ganska kort stubin....men inte konstigt när man li schemalagd som man blir....är ju iofs som det brukar....men känner mig verkligen som ett utsketet äpple...komer vara ledig 1 dag denna veckan o det var i tisdags.....två arbetsdagar kvar en får jag vara ledig på tisdag igen...o inte så att man kommer kunna sova direkt...närå då är det annat som ska hinns med, som man inte hinner med på vardagarna....Hel*etes J*vla S*it.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0