Saknad...

Min SCHNYGGA sambo=)
MISS U!!!


saknar min älskling....troligtvis mest när jag inte har något att göra....=/ så här gäller det att sysselsätta sig om man ska överleva i 5veckor...=D inte bara jag som saknar honom och det märks....våra underbara hundar springer till dörren titt som tätt när någon öppnar portdörren.... för att se om det är husse som är på ingång...O de blir lika besvikna varjegång ingen öppnar vår dörr....=/

ja helgen har jag iaf lyckats sysselsätta mig....om drygt två timmar åker jag mamma, pappa och syster till Ikea...när jag kommer hem ska jag minsann få tummen ur o plugga en hel del....senare på kvällen blire mat och mys med söta Sandra=)) morgondagen består av tidig morgon promenad med Carro och Theo...plugga ännu mer helst bli klar med 1 uppg....äta hos älsklingen mamma ska jag också hinna med=) TOPPEN HELG=D

ps. sover underbar just nu!!!! inga knän i ryggen, ingen som försöker knö ut mig ur vår förövrigt 180cm breda säng...ingen som viftar med armarna eller snarkar=) min hjärna däremot tyckte att det var dax att vakna kl 7 i morse...nja hade inte riktigt tänkt så men kunde inte somna om...var helt enkelt för pigg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0