fullt upp

Börjar dagen med frukost o the voice....sen blir det att packa några lådor, o skaffa några lådor till sen får det även idag bli en sväng till jobbet, för idag ska jag banimig inte missa jossan!!!! Kan ju för övrigt poängtera till alla som "klagar" på att jag ser så liten ut, ni kan sluta med detta!!! Jag är såpass stor som behövs, har även fått höra av min b-morska att jag inte behöver gå upp mer!!! Nu är det bara fisk,kött,ägg o grönsaker som gäller...3cm hade vi växt sen sist...så nu 30cm tot... o bebisen ligger med huvudet neråt, men rör sig mkt ff...så allt var bra!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Helt rätt! Du är superfin med din vackra mage <3. Blev riktigt glad att du var förbi jobbet idag och att jag hann prata med dig. Kram

2011-11-15 @ 21:36:56
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0