men va fan!

Från att hå haft en toppen dag/em slutade detta i en piss kväll!!! Sur puppan är hemma!! Om man börjar med dagen så finns en mindre lyckad del i denna för övrigt bra dag, skulle backa ut från en p-ruta i p-huset, och såg inte hur nära väggen var...ja jag backade in i väggen...hade ångest i typ en halvtimma innan jag berätta för O o ne han blev väl inte allt för glad över att hans käraste ägodel har fått feting repor...så nu är allt mitt fel!!! mitt fel att han endast ätit en gång tidigare idag, mitt fel att han fick vänta på jobbet i 45min innan han kom hem( jag var på Liseberg) mitt fel att han fick vänta på sin pizza, pga av att vi behövde lite andra grejer på city också....mitt fel att han är trött...kan nog komma på hur många anledningar som helst...men ALLT är mitt fel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0