trötta som skjutsingen

båda två dessutom....vi hade super trevligt i går kväll....O blev kanske lite för rund om fötterna, men han är så fruktansvärt roligt full så det var helt ok.. =P vi var väl hemma strax efter 00, för då var jag såpass trött, ingen vila på dagen ens....så låg kvar ganska länge i dag. gick inte upp förrän 10,30=) inte för att jag sov så mkt men skit samm...va gött o ligga o dra sig lite...umgåtts med Sandra en stund i dag också innan det var dax att köra henne till stationen...å kommer sakna henne så!!! hunnit med att fira min syster också på 32års dagen=) men vart inte där så länge, nu de senaste 3½ timmarna har jag spenderat här framför datorn och pluggat, gjort tre inlämningar men jag känner att nått är fel, så troligtvis är det katastrof!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0