men va fan...

funderar seriöst på att bli socialt handikappad....kan va pga att jag är själv i stort sett hela tiden...detta inkluderar även helger...bara för att man är sjukskriven betyder väl inte det att man måste vara hemma dygnet runt? jag får höra klagomål så fort jag vill ha bilen en dag, du bara kör runt hela tiden....men va fan klagar du för? jag klagar inte när du gör nått...men just nu har du allt lite för bra!!!! jag gör ALLT här hemma.....du tar inte tag i nått om jag inte ber om det, jag ser till att det finns mat i frysen, jag tillagar den, jag tvättar, diskar, städar tar ut hundarna, medan du sitter framför tv och kollar på fotboll samtidigt som du spelar på datorn, sen verkar d som jag ska ta hand om dina fiskar också!!! just det jag!! jag bär ditt barn också! kan inte göra så mycket mer än allt detta...eller kan jag? finns det nått mer???

Kommentarer
Postat av: Ramona

Du har nog skämt bort din karl alldeles för mycket. Det är lätt hänt när man går hemma. Stor kram

2011-10-16 @ 19:57:52
URL: http://ramonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0