mer tid...?

Idag är håg helt slut....behöver fler timmar på dygnet!!! Föräldrarutb va tråkig...det enda roliga va när de gav rekommendationerna om vad mannen/pappan/partnern kan göra i början för att underlätta...handla och laga mat, höll på att brista i as garv, men höll mig bra...inte en chans att jag skulle ens våga släppa iväg Oliviu till Ica, ledsen men nej!!!! Vem vet vad han har med sig hem, o jag kan ju knappast mmsa bild på varje grej, o laga mat hur fan slå det gå när killen inte ens vet hur man kokar snabbmakaroner!!! Haha nja blir nog jag som gör dessa saker, han får göra det andra:) för övrigt toppen mysig kväll hos min finaste tjej carro:)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Ha ha ha, vad skön du är i ditt inlägg. Kan riktigt se tankebubblan över ditt huvud när dem så det.

2011-10-26 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0