mindre god morgon, ännu sämre natt

inte för att klaga, men fy fan va kasst jag har sovit!!! detta med att sova lätt på nätterna passar INTE mig, vaknar av minsta lilla, la mig typ halv 2 tror jag, vid två ringde min sambos mobil och han började prata på, vaknade när han gick typ kvart i 3 eller nått(han kollar ufc med en kompis) hann somna för att vakna av en smäll strax efter 3, o det va ju bt som damp ner på golvet, vakna när han kom hem igen strax efter 6, o somnade inte om förrän typ halv 7, sen när han väl somnat kunde jag inte sova mer för han SNARKAR så högt!!!så man kan säga att jag vart vaken sen typ 7 halv 8....och jag är verkligen INTE på humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0