ingen tid...

shit...nu va det så där längesen igen, men har inte riktigt haft tid.. =( har iofs inte hänt så spec mkt sen sist... Aila växer i morgon är fröken 6v =) tiden går så fort... I går firade vi O:s födelsedag, kalas o allt... måste nog inse att jag är mer nyfiken av vad han fick i present än vad han själv är....han har inte ens öppnat dem än!!! HALLÅ!! man öppnar dem dir!!!! jag vet iofs va alla har köpt men inte hur de ser ut, o är riktigt nyfiken på två paket, då de är köpta i samma butik, hoppas inte det är likadana tröjor... =P för det är jag som kommer få byta isf!! Aila uppförde sig riktigt bra igår=) o fan sig ganska bekväm hos de flesta, förutom när O:s pappas fru, trodde att hon skulle bli lugn av att hon sjöng för henne när hon va hungrig! I don't think soooo!! men vi vet ju alla att jag avskyr henne så det spelar ingen roll....gör mitt bästa för att inte visa det iaf... idag blire mys dag=) ska inte göra mer än nödvändigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0