2012

2012 började bra, ingen bebis ännu men nu kan h*n komma när som!!! helst nu!!! =D nyårsafton spenderades hos min syster med hela familjen + 3 hundar=) gick hur bra som helst! 2min i 12 gjorde jag o O high 5, för ingen större risk att bebis skulle lyckas komma ut på 2min ;) hihi...gårdagen var det frukost hos mamma o pappa sen slapp nästan hela dan, två tupplurar hann jag med =P men inte hade jag svårt att somna för det, däremot att få sova hela natten är ett stort problem, men lika bra o vänja sig....denna dagen började med att köra O till jobbet, sen ut till mamma o pappa(varför äta frukost själv när man kan få sällskap=) ) vart en sväng till knalle land med syster köpt present till lilla lucas som blir 4 på torsdag....nu strax är det mvc besök på gång....får se om jag får gå på alla eller om bebis vill komma snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0