somliga roar sig...andra

medan O roar sig i gbg...är jag o min lilla prinsessa hemma o gottar oss, visst hade det vart trevligt med lite hjälp då o då...men men, ingen ide o klaga, tur att det inte är jag som ska ut o roa mig o sova borta, för då hade det väl vart ett jävla liv... =P NEJ i bråkar inte om dessa saker, men det är lite jobbigt o va själv, iaf så länge fröke inte ha fått in några direkta rutiner, hon sover lite knasigt m.m....beundrar verkligen dessa ensamstående som orkar 24/7 eller måste orka! jag orkar knappt 24....hahaha....men är man van o få hjälp är det kanske inte så konstigt, även om jag inte vill åka iväg eller liknande är det skönt o få lite avlastning om det så endast är 10minuter=) o bara få andas lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0