Trög röv!!

Tog bort annonsen vid två tiden typ då hade vi fått in 18 mail....och kände att det borde räcka;) för en halvtimma sen fick jag ett sms, citerar!!
Hej! ???? heter jag och jag är läkare. Förlåt om störningen! Jag såg annonsen om lägenheten på bostadsportalen men jag kunde inte hitta någon mejladress eller telefonnummer på annonsen. Jag fick ditt telefonnummer via Eniro. Jag är läkare och jobbar på Borås sjukhus och bor med min sambo ?????? som är också läkare! Vi har inga betalningsanmärkningar, djurfria och rökfria! Låter det intressant och är lägenheten ledig, då kan du ringa mig så berättar jag mer. Tack på förhand!
Mvh ?????
E alltså du orkar gå in på Eniro och leta upp mitt nummer, men du orkar inte klicka på visa annons??? Hade du gjort detta hade du sett att annonsen är borttagen!!!!undra varför det inte fanns någon mail???! Blir så trött ibland....så han kan gött få vänta på svar tills i morgon!!!! god natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0